- The Challenge of Automatic Level Generation for Platform Videogames Based on Stories and Quests
@ 10th Advances in Computer Entertainment - 2013 - Enhancing level difficulty and additional content in platform videogames through graph analysis
@ Proceedings of ACE 2012 - November, 2012 - Integrated System for Automatic Platform Game Level Creation with Difficulty and Content Adaptation
@ ICEC - October, 2012 - Sistema integrado de geração automática de conteúdo para videojogos de plataformas
@ Actas do 20º Encontro Português de Computação Gráfica - October, 2012 - Automatic level generation for platform videogames using genetic algorithms
@ ACE 2011 Conference Proceedings - November, 2011 - Measuring difficulty in platform videogames
@ 4.ª Conferência Nacional em Interacção Pessoa-Máquina - October, 2010 - Simulação e Controlo do Efeito de Profundidade de Campo em Tempo de Interacção
@ 17.º Encontro Português de Computação Gráfica - October, 2009 - Abordagem Tridimensional e Interactiva para Analisador Táctico de Match Racing
@ 3.ª Conferência Nacional em Interacção Pessoa-Máquina - October, 2008 - Towards Efficiency in Cloth Simulation
@ 5th International Conference on Articulated Motion and Deformable Objects - July, 2008 - Melhoramento de Caminhos na Geração Automática de Visitas Guiadas
@ 15.º Encontro Português de Computação Gráfica - October, 2007 - Speeding Up Isosurfacing: The Matryoshka Algorithm
@ Theory and Practice of Computer Graphics 2007 - 2007 - Algoritmo de Subdivisão de Superfícies Deformáveis para Execução em GPU
@ 13.º Encontro Português de Computação Gráfica - October, 2005 - Visualização de edifícios a partir de dados LIDAR
@ 13.º Encontro Português de Computação Gráfica - October, 2005 - Representação de Paisagens Florestais Adequada à Navegação para Áreas de Grande Dimensão
@ Interacção 2004 (ISBN 972-98464-4-8) - July, 2004 - Stable Cloth Animation with Adaptive Level of Detail
@ WSCG'2004 (ISBN 80-903100-5-2) - February, 2004 - Variação Dinâmica do Nível de Detalhe na Simulação Estável de Tecidos
@ 12.º Encontro Português de Computação Gráfica - October, 2003
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